[Pardus-kullanicilari] md5sum lar tutmuyor

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Nis 2007 Cmt 23:39:22 EEST

Arkadaşım
İndirirken kopmalar olmuş bozu veri olduğu belli tekrar indirmeniz
gerekecek.İndirme işlemini linux tabanlı bir işletim sistemi ile
gerçekleştiriyorsanız Kget ile Winxp ile indiriyorsanız flash get ile
indirin sağ-lıklı bir indirmeye kavuşursunuz.Akabindede 16x hızında
yakarsanız temiz bir kopyanız olur.Kolay gelsin

07.04.2007 tarihinde Mehmet Türkoğlu <mrturkoglu at gmail.com> yazmış: