[Pardus-kullanicilari] Kurulumda disk biçimlendirme

Mert Dirik mertdirik at gmail.com
7 Nis 2007 Cmt 23:32:00 EEST

Ben de öyle yaptım ve Pardus'u kurdum :D. Ama biçimlendirMEme gibi bir
seçenek olmaması kötü. Tamam, eğer o bölümde önceden bir dağıtım varsa
sorun yaratabilir ama bu iş Fedora'daki Anaconda'nın yaptığı gibi
çözülebilir: Kullanıcıyı bu konuda uyarırsınız ve devam edip etmek
istemediğini sorarsınız. Ufak bir detay gibi görünebilir ama beni
uğraştırdı ve disk  bölümlerimin numaraları yine değişti ve sırası
bozuldu :D
DrNedim yazmış: