[Pardus-kullanicilari] sizleri tebrik ediyorum..!

musa deniz uslu sisyphoss at gmail.com
7 Nis 2007 Cmt 22:00:49 EEST

1-linux bir işletim sistemi olup pardus sadece bir linux dağıtımıdır.
2-pardus bir Türk dağıtımıdır. tübitak  çatısı altında bu dağıtımı
hazırlayan geliştirici ekibini gerçekten ne kadar tebrik etsek azdır.
senelerin birikimine sahip bir çok dağıtımdan çok daha kaliteli bir iş
ortaya koymuşlar.
3-beryl yüklü bir pardus'u 100 tane fistaya değişmem. 512 ram ile canavar
gibi çalışıyor.

07.04.2007 tarihinde ZAFER YARALI <zaferyarali at gmail.com> yazmış: