[Pardus-kullanicilari] Kurulumda disk biçimlendirme

Mert Dirik mertdirik at gmail.com
7 Nis 2007 Cmt 00:12:10 EEST

Bugün, içinde birkaç sanal disk imajı olan ext3 bölümüme Pardus 2007.1
kurmaya çalıştım. Fakat Yalı, seçtiğim diski biçimlendireceğini söyledi.
Ben de buna izin vermedim tabi ki  ;)  Disk bölümleme aracında, eğer bir
bölümü ev dizini olarak seçersek, biçimlendir seçeneğinin
değiştirilmesine izin veriliyor fakat sistem bölümü olarak seçtiğimizde
biçimlendirmek zorundayız. Oysa ben biçimlendirmek istemiyorum. Bunu
yapmamın bir yolu var mı?
Teşekkürler
Mert Dirik