[Pardus-kullanicilari] TwinMOS Bellek

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
6 Nis 2007 Cum 22:25:24 EEST

Bakın forum'da usb disk için ne önerilmiş:

"Mount edilmemiş olsa bile gparted diskinizi görür. Pardus benim diski /dev/sdc olarak /media dizinine mount ediyor. Sizinkinde kullanılabilir bir dosya sistemi bulamadığı için mount edememiş. Gparted ile formatlarsanız sistem görür.

Gparted'i açın. Geparted menüsünden devicesi bulun oradan da taşınabilir diskinizi seçin. Sonra gerekirse partisyonu silip windozunda görebilmesi için fat32 partisyon oluşturup formatlayın. Yine görmezse çıkarıp 5 sn bekleyip tekrar takın sürücünüz masa üstünde belirecektir.

GPARTED PROGRAMINI ÇOK DİKKATLİ KULLANIN !"

06.04.2007 tarihinde hadildonmez <hadildonmez at mynet.com> yazmış:

> Bu mount komutunu bana da öğretebilirseniz çok memnun olurum...

su ile root oluyorsunuz.

mkdir /media/usbdisk

mount /dev/sda1 /media/usbdisk

komutu ile de sda1 ile ifade edilen diski /media/usbdisk dizinine

baÄŸlayabiliyoruz.

Buradaki sda1 kabul edilmezse sda2 , sdb1, sdb2 gibi seçenekleri de

deneyebilirsiniz.

Bağlamayı kaldırmak için ise

umount /media/usbdisk
--Boundary-01û6pFGdDt4GwSedt--

Yahoo! kullaniyor musunuz?
 Simdi, 1GB e-posta saklama alani sunuyor
http://tr.mail.yahoo.com