[Pardus-kullanicilari] openoffice'deki PARDUS yazı tipi

gorkem coban gorkemcoban at hotmail.com
6 Nis 2007 Cum 17:22:16 EEST

hepinize selamlar.
merak ettiğim bir şey var. kullandığım için kendimle övündüğüm, varlığıyla Türk Milleti olarak hepimizi gururlandıran PARDUS işletim sistemine ait openoffice de doküman hazırlarken en fazla kullanmak istediğim yazı tipi PARDUS olanı. lakin bu yazı tipinde de özel karakter sayısı sadece 6 - ki onlar da PARDUS kelimesini oluşturan harfler. acaba bu yazı tipindeki karakterlerin tamamlanması veya -varsa- tam olan biçiminin kullanılması mümkün müdür?
bu merakımı gidermek için zaman ayıranlara şimdiden teşekkür ediyorum..

Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted