[Pardus-kullanicilari] Ynt: Re: TwinMos Bellek

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
6 Nis 2007 Cum 15:43:26 EEST

Aygıtın takılı olduğu algılanmış ama içindeki veriyi okumakta
sorun çıkıyor. Usb portuna tam oturmuyor olabilir, başka portları da
deneyin. bir de aygıtın disk bölümlerini baştan oluşturup (partition)
formatlamak belki sorununuzu çözebilir.

                        but wisdom listens

Sorunun cihazın porta oturmamasından kaynaklandığını sanmıyorum. Yukarıda
söylediğiniz gibi ben de, disk bölümlerini baştan oluşturup formatlamak
çözüm olabilir diye düşünüyorum. Ancak bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum.

Not: Belleği aldığımda (O zaman XP
kullanıyordum) içinde iki ayrı disk bölümü olduğunu görmüş ve buna
kızmıştım. Küçük bölümde özel bir şifreleme programı vardı.
Not 2: Mesajı yanıtlarken başlığı değiştirmeyi unuttuğum için aynı mesajı
ikince kez gönderiyorum.

Sınırsız kapasite Mynet
email’de! Hemen tıklayın!