[Pardus-kullanicilari] openoffice eklerinde de böcek mi var?

Bülent Potur bpotur at gmail.com
6 Nis 2007 Cum 15:29:56 EEST

Open office yüklü ve çalışır vaziyette iken daha da mükemmelleştirmek için
depodaki diğer bileşenlerini de yüklemek istedim. Clipart, dictionary ve
help kısımlarını da yükledim. Her şeyin mükemmel olduğundan emin idim. Daha
sonra mail eklerindeki pps, xls dosyalarının açılmadığını farkettim.
ooimpress bulunamıyor vb mesajlar veriyor idi. Bir anlam veremiyordum. Daha
sonra openoffice'in hiç çalışmadığını hayretle gördüm. /opt/openoffice
klasörü 25 MB idi ve program dosyaları kaybolmuştu. Paket yöneticisine
baktım open office 345 M ve kurulu olarak görülüyor idi. Çaresiz Uninstall
ettim. Tekrar depodan 72 MB openoffice programını kurdum. Şimdi sorunsuz
çalışıyor. Bir daha depodan openoffice clipart, dictionary ve help
paketlerini kurmamaya karar verdim.
Ne dersiniz bu bir bug mı?