[Pardus-kullanicilari] webmin kurulumu

Remzi Düzağaç remzi.d at gmail.com
5 Nis 2007 Per 22:10:06 EEST

Merhaba
pisiyi açın kurulu paketlerin arasında libperl ün olup olmadığına bakın eğer
kurulu paketlerde yoksa
yeni paketlerden bulup kurmanız gerekir daha sonra
webimin download sayfasından (http://webmin.com/download.html)
tar.gz formatında olan dosyayı indirin.
indirdiğiniz dosyayı başlangıç dizininize yada istediğiniz başka bir yere
taşıyın
eğer yanlış hatırlamıyosam webmin istediğiniz klasöre kurulum imkanı
sağlıyordu
daha sonra konsolda

sudo su

komutu ile root kullanıcısı olun ve http://webmin.com/tgz.html adresinde
anlatılan adımları takip edin.
ancak root kullanıcısı iken çok dikkatli olmalısınız. ayrıca kaynaktan
kurulum yaptığınızda kurduğunuz programı paket yöneticisi ile
güncelleyemezsiniz webminin sitesinden güncellemeleri takip edip tekrar
kurmanız gerekecektir
başarılar