[Pardus-kullanicilari] Sistemi boot sorunu: file not found

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
5 Nis 2007 Per 21:40:03 EEST

Evet, verilen yazilimla, yedek grub.conf u yükleyerek sorunu hallettim.
Bunun için teşekkürler, aslinda bir sorunumu çözmeye çalışırken bu sorun
ortaya çıkmıştı:) Ben sistem başlangıçında yazilanlari görmek istiyorum.
bunun kaydedildiği bir dosya vs. var mıdır ne şekilde ögrenebilirim??

05.04.2007 tarihinde Besim Durgun <bdurgun2 at yahoo.co.uk> yazmış: