[Pardus-kullanicilari] Kullanýcýyý whell grubundan silince baþýma gelenler.

Ahmet Özgür Gökalp ozgurgokalp at gmail.com
5 Nis 2007 Per 20:56:13 EEST

Sistemde kayıtlı olan tek kullanıcı var. Bu kullanıcının yeni program
kurmasını engellemek için whell grubu üyeliğini iptal ettim. Fakat bu
işlemden sonra sisteme yetkili başka bir kullanıcı ekleyemiyorum, yetkiniz
yok diyor. Konsol açıyorum, orada da root olmama izin vermiyor. Kdesu ile
tasmayı açmaya çalışıyorum izin vermiyor, ne yaptıysam beceremedim.

Ctrl alt fx ile konsola düşmeye çalışıyorum ancak o da bir nedenden ötürü
çalışmıyor, monitör frekansın çalışma aralığının dışında olduğu uyarısı
veriyor ve kapanıyor. Nasıl halledebilirim bu sorunu acaba?