[Pardus-kullanicilari] Sistemi boot ederken ekrana yazılanları nasıl görebilirim?

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
5 Nis 2007 Per 20:42:08 EEST

Kernel hep ayni bir değişiklik yok anlayamadim ne demek istediğinizi tam
olarak.. Sildiğim satırları tekrar eklemeyi denedim fakat yine olmadi..
grub.conf dosyasinin yedegini almistim sisteme onu tekrar yükleyebilsem
sorun çözülebilir mi acaba? ama onu nasil yapabilirim ki??

05.04.2007 tarihinde Aydin Deniz Senler <asenler at yahoo.com> yazmış: