[Pardus-kullanicilari] contrib depo ekleme

Hüseyin Ertem ertemhuseyin at gmail.com
5 Nis 2007 Per 13:28:40 EEST

contrib depoyu paket yöneticisine eklemenin bir ön şartı mı var? Contrib
depoyu ekledikten sonra güncelleme sorunu ile karşılaşıyorum . Pardusdepo yu
silip yeniden ekledigimde sorun  yasamadan güncellemeleri yapabiliyor.
Contrib depo eklemede ise  ag baglantısı saglanmıyor?  Aldıgım mesajı
aşagıya ekledim.  Yardım arıyorum.

(Program sonlandırıldı.
Lütfen ağ bağlantılarınızı kontrol edin ve yeniden deneyin. (Bağlantıda
zaman aşımı)
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.)