[Pardus-kullanicilari] firefoxda wikipedia yok oldu

Deniz Silahcilar deniz.silahcilar at linux.org.tr
5 Nis 2007 Per 00:34:07 EEST

04.04.2007 tarihinde cihan kaya <kayacin at gmail.com> yazmış:

> güncellemelerden sonra firefoxdaki arama sekmesinde wikipedia nın
> kaybolduğunu gördüm. /usr/lib/MozillaFirefox/searchplugins dizininde
> wikipedia.png resmi var ama .xml veya .src uzantılı wikipedia ile ilgili
> bir dosya yok. wikipedia yı hızlı arama kısmına nasıl yeniden eklerim? bu
> .xml dosyasını nasıl geri getirebilirim veya nereden bulabilirim?
> şimdiden teşekkürler, iyi çalışmalar...
>
> --

Firefoxta  hızlı aramanın  üstüne tıklayın-Arama motorlarını
yönet-seçin-daha fazla arama moturu bul-açılan sayfada wikipedia ya
tıklayın. Ya da direk şu linke tıklayıncada olabilir.
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/browse/type:4#
EÄžer var zaten gibi bir hata verirse mozillafirefox dizininden wikipedia ile
ilgili olan ÅŸeyleri silip tekrar deneyin.

--