[Pardus-kullanicilari] "ctrl+alt+fx" komutuyla konsol ekranına geçemiyorum

ali geo ahmet_ali_53 at hotmail.com
5 Nis 2007 Per 00:13:17 EEST

orhanpolat  Mon, 2 Apr 2007 23:33:45  demişki;

>ctrl+alt+f1 ile konsol ekranina dusmesi gerekli. Daha once hic dusmedi diye>bir mesajla karsilasmamistim.
İlk mesajda da söylediğim gibi; konsolo düşer gbi oluyor ve grafik ekran bulanık bir şekilde donup kalıyor. ama + f7 yapınca hızlı bir şekilde grafik ekrana dönüyor.
Sorunum ekrankartı ile ilgili değildir herhalde. Grafik ekranı çalıştırıp konsolu çalıştıramaması saçma olur herhalde ? O zaman sorunum nedir?
Yardımcı olursanız sevinirim. Her zaman Yakuake'yi açamıyoruz.
Live.com'u deneyin - hızlı ve kişiselleştirilmiş giriş sayfanızla istediğiniz her şey tek bir yerde.
http://www.live.com/getstarted