[Pardus-kullanicilari] KlamAv ie bulunan virüsler

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 20:29:29 EEST

Dostum,
klamav virüslerin yanında hatalı dosya vs vs de buluyor ve seçiyor...
bunları tarama bitirdiğinde karantinaya almayı öneriyor, bazılarını almıyor,
karantinaya attığı dosyaları istersen geri alabilir ya da silebilirsin.
ancak başıma gelen bir konuyu hatırlatayım sende dikkat et firefoxla ilgili
bir iki dosyayıda karantinaya atıyor o zaman firefox hatalı sayfa açıyor ya
da açamıyor, ancak o dosyayı geri aldığında firefox düzeliyor, şimdi
hatırlayamadım o dosya adını.
virüs olarak bulduklarını anlamak için virüs arşivinden kontrol edebilirsin.
kolay gelsin.