[Pardus-kullanicilari] FLY LR502 TV Kartı sorunu

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
4 Nis 2007 Çar 20:26:48 EEST

On Wed, 4 Apr 2007 20:19:37 +0300
"Alper Somuncu" <alpersomuncu at gmail.com> wrote:

> Merhaba arkadaşlar, FLY LR502 PCMCIA Notebook Tv Kartim var ve
> Pardus'ta çalıştıramıyorum.
> Bu konuda google'da araştırma yaptım fakat elle tutulur bir bilgi
> edinemedim.
>
> TvTime isimli Tv görüntüleyicisini açtığım zaman;
>
> Format unsupported by Z-star Vimicro zc0301p
> Görüntü aygıtını açamıyor /dev/video0
> şeklinde bir hata alıyorum, ekranda da sinyal yok yaziyor..

 Bilgisayarınıza bir de webcam mi takılı ?

 Uzun yol, kullandığınız video programlarını /dev/video1 kullanacak
şekilde ayarlamak. Bunu her program için yapmanız gerekecek.

 Kısa yol /etc/hotplug/blacklist dosyanıza kamaranızın sürücüsünü
ekleyip /etc/conf.d/local.start dosyasına "modprobe sürücü" satırı
eklemek. Sürücünüzün ne olduğunu lsmod çıktısından bulabilirsiniz,
gspca ya da zc0301 isminde olacaktır.