[Pardus-kullanicilari] Pardus açılmıyor

Ali Tunca Tüfekçibaşı alituncat at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 12:51:58 EEST

Merhaba Arkadaşlar,
Sorunumu çözdüm, xorg.conf dosyasında ekran kartımın ayarlarını pardus'un
ilk kurulumdaki değerlerine ayarlayarak bilgisayarı yeniden çalıştırdığımda
pardus 2007.1 normale döndü, hatanın kaynaklandığı yer ise güncellemeleri
yaparken ekran kartı sürücülerini yeni nesil ekran kartı sürücülerine
güncellemesi neden olmuş bilgilerinize
Ali Tunca

04.04.2007 tarihinde Ali Tunca Tüfekçibaşı <alituncat at gmail.com> yazmış: