[Pardus-kullanicilari] pardus-server?-ses ve panale de yardýmmmmm-selim bey

selim ok selimok at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 12:10:24 EEST

04.04.2007 tarihinde kartal ozkan <kartal_oz at yahoo.com> yazmış:

> server cesitlerini sayar mısınız?mesela web server
> dısında ne gibi kullanılabilir?we server olarak neler
> yapmam gerekir?

E-mail, ssh, ftp, apache(html,php,cart curt...), mysql,svn, cvs... Aklıma
gelenleri öylece sıralayıverdim. Sonuc olarak tahmin ediyorum ki sizin
istediğiniz sunucu Apache, yani web sunucusu. Bunun için paket yöneticisini
açıyoruz, Yeni Paketleri göster'e tıklıyoruz, apache yazıp onu seçiyoruz.
Bunu yalnız başına kurarsak, php çalıştırmaz mesela, php çalıştırması için
mod_php paketini kurmanız gerekiyor. Tabi isteğe bağlı olarak baska
paketlerde kurmak mümkün. Bunun dışında yapmanız gereken Tasma > Sistem >
Servis Yöneticisini açıp, oradan apache sunucusunu başlatmak.

İyi çalışmalar,
Selim