[Pardus-kullanicilari] Ilginize Tesekkurler

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
4 Nis 2007 Çar 10:18:53 EEST

Çekirdek güncellemeleri yanında kde güncellemelerinin tamamını
güncellemediğiniz taktirde açılışta siyah login ekrana düşüyorsunuz ve tabi
açılmama sorunuyla karşılaşınca bu sefer tüm güncellemeleri pisi up  ile
tamamladıktan sonra sistem normal açılıyor.Hoş güncellemelerde bazen bende
seçici oluyorum.Çekirdek kde güncellemelerinden sonra güvenlik
güncellemeleri dışında kullanmadığım pk.lerin güncellemesini atlıyorum ve
sistem şimdiye kadar topallamadı.Yükseltmediğim pk güncellemeleri uzaktan
kumanda bana gerekli olmayan yazıcı pk.leri v.s gibi.Kolay gelsin iyi günler

02.04.2007 tarihinde ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com> yazmış: