[Pardus-kullanicilari] Ilginize Tesekkurler

selim ok selimok at gmail.com
3 Nis 2007 Sal 23:34:09 EEST

Burda aslında baska bir sorun var. Çıkan tüm güncellemeleri yapmak durumunda
olmamamız gerekiyor normalde. Sorun yaratabileceklerin birbirine bagımlı
olmaları gerekiyor diye biliyorum.
Bir sekilde bagımlılık hatası olmalı diye düşünüyorum. Ama emin değilim
tabii.

İyi calışmalar,
Selim

02.04.2007 tarihinde Gökmen <gokmengorgen at gmail.com> yazmış: