[Pardus-kullanicilari] Download & Upload Sınırlama Uygulamaları Nasıl Kullanılır?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
3 Nis 2007 Sal 19:53:22 EEST

Selam Chriseba,

Su programi (Wondershaper) da deneyebilir misin?
http://lartc.org/wondershaper/

Kurulumu ve gerekli icin su posta listesini okumak gerekiyor:
http://www.torrentflux.com/forum/index.php?topic=2321.msg17223

Calisabilmesi icin de asagidaki kernel modullerinin derlenmis olmasi
gerekiyormus:
QoS & fair queuing
CBQ packet scheduler
Netfilter
HTB packet scheduler
SFQ queue
RED queue
Ingress QDisc
QoS support
Rate estimator
Packet classifier API
TC Index classifier
Routing table based classifier
U32 classifier

ve su patch'in de kernelde bulunmasi gerekli imis:
The imq device (www.linuximq.net)

Bunlarin hepsi pardus kernel'inde hali hazirda olabilir, dolayisi ile
wondershaper'i derleyip calistirmayi denemenizi oneririm. Calismazsa
isler zorlasacak, kernel derlemek patch yapmak falan lazim olacak,
zor.

Emre