[Pardus-kullanicilari] ekran kartı problemı

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
3 Nis 2007 Sal 19:09:32 EEST

Cem Bey Selamlar,

Oncelikle

CTRL + ALT + BACKSPACE tusuna basmaniz gerekiyor (SPACE degil).
Backspace tusu, su ENTER tusunun ustunde, sola dogru ok seklinde olan
buyukce tus). Basinca yazdiginiz seyleri siler normalde. O tus iste.

Bu tus kombinasyonunun calisip calismadigini grafik ekranda herhangi
bir zamanda basarak gorebilrisiniz, bastiginizda ekran kararacak, az
sonra tekrar giris penceresine geleceksiniz. (tum acik uygulamalariniz
olecek, dokumanlarinizi kaydedin bunu yapmadan once).

Eger onceki mesajlarda bahsedilen ayar dosyasina gerekneleri
girdiyseniz (i915resolution pakedi yuklu mu? pisi'de 915 arayarak
bulun bence), CTRL+ALT+BACKSPACE tusu ile ekran cozunurlugunuzun
duzelmesi lazim. Esasen makineyi bastan da baslatabilirsiniz bunu
yapmak yerine.

Kolay gelsin,

Emre