[Pardus-kullanicilari] 2 Pardus Kurulu Bilgisayarda Ağ Üzerinden Dosya Paylaşımı

İnanç Yıldırgan graphys at gmail.com
3 Nis 2007 Sal 15:27:28 EEST

Arkadaşlar iki tane pardus yüklü bilgisayarım var. İkisi de aynı ağ üzerinde.
Normalde samba kullanıp windows yüklü makinelere çok rahatlıkla
ulaşabiliyorum. Bunun aynısını pardus-pardus arasında da yapmak istiyorum.
Bunun için NFS kullanmam lazım. Ama nfs servisini başlattığım halde
kullanmasını bilmiyorum. Konquerorda adres dizinine bi şeylermi yazarak diğer
makineye bağlanacağım yoksa samba gibi ağ dizinleri üzerinden mi gideceğim?
Bir türlü bir dökümanda bulamadım. Lütfen kullanmış bilen arkadaşlar varsa
eğer cevap verirlerse sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
--
İnanç Yıldırgan
Özgürlük İçin http://www.pardus.org.tr