[Pardus-kullanicilari] Usak'ta Yasayan Pardus'cular(Linux'cular)

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
3 Nis 2007 Sal 13:10:24 EEST

Arkadaşım
Bilinmeyen her zaman korku verir.Bilgisayarcılar kendileri linux tabanlı
işletim sistemlerini bilmedikleri için öneremiyorlar.Bu da eski linux
tabanli işletim sistemlerinin kurulum zorluğu onlarda fikrisabit hale
gelmiş.Benim geçen yıl kasayı yüklenip bilgisayarcı arkadaşıma gidip Pardus
ile tanışmasını ne kadar ön yargılı yaklaşım sergilediğini gösterdiğimde
daha başka bahanelere sarılması oldu.Bu sene ise Teknosa da çalışan iki
arkadaşa Pardus önerip birine kurulum yaptıktan sonra internet bağlantısı
olmayan diğer arkadaşın makinesini yüklenip evde güncellemelerden sonra iade
ettim.Şu an memnunlar winxp den sonra birisinin linux denemesi olmuş
yaşadığı zorluk ve problemler gözünü korkuttuğu için cesareti
kırılmıştı.Şimdi sorduğumda elinin winxp kadar yattığını küçük bir
çözünürlük sorunu yaşadığını, onuda işyerinden internette yaptığı aramalarda
bulduğu uygulamayı print edip evde harfiyen uygulayarak çözüme kavuşturunca,
artık bende linuxcuyum diyebilirim cesaretine erişti.Konuşmak ikna etmeye
çalışmak bazende tatbiki göstermek onlarıda Pardus kullanma konumuna
getirir.Kolay gelsi iyi çalışmalar

03.04.2007 tarihinde ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com> yazmış: