[Pardus-kullanicilari] Nasıl Ogrenecem

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 23:09:32 EEST

2007/4/2, badsez <badsez at hotmail.com>:

> Ben pardusu yukledım bı problem olusmadı ama bılgısayarım acıldıgında
> 800*600 cozunurlukle acıldı masa ustunu yapılandır bolumunden cozunurlluk
> bolumune baktım sadece 800*600 secenegı var ama goruntu oynatırken bır
> problem yok yanı video klip izleyebiliyorum.
> Eger eksik bir dosya varsa yuklu olup olmadıgını nereden ogrenecem.

1. Pardus->Tasma->Sistem Seçenekleri->Program Ekle/Kaldır/Güncelle'yi açın.
2. Yüklü Paketler tuşuna basın.
3. Kutuya 915 yazın. Listede belirttiğim paket(915resolution) çıkıyor mu,
ona bakın.

4. Postalara cevap verirken en son iletilen postayı "Yanıtla" tuşuna basarak
yanıtlayın, yeni başlık ile posta atmanız konunun takip edilmesini
zorlaştırıyor.