[Pardus-kullanicilari] beryl kurulum hatasi

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 22:28:18 EEST

ilgili siteden atladığın bir yordam olmasın

sudo pisi install libwnck pyrex

gibi
 yada
svn co http://svn.beryl-project.org/beryl/trunk/ beryl

kurulum yaparken hata vermiş miydi.

senden ricam 3 boyutlu oyunlara girince sistemin durumunu bildirmen.
3d ile ilgili sistemin lib dosyalarında  sorun varda oyunlar
çalışmayacaktır yada cok ağır işleyecektir.

kolay gelsin.

http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:AIGLX_ve_BERYL_Kurulumu