[Pardus-kullanicilari] error 17

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 22:02:14 EEST

Arkadaşım
Pardus u c den hariç hangi bölüme kurarsanız kurun birinci hardınızın MBR
ına kurarsanız grub sorunu yaşamazsınız.Benim c de winxp  ve ikinci hardımın
birinci bölümünde Pardus mevcut ve gurubu birinci hardın MBR ına kurdurdum
hiç bir sorun oluşmadı.Kolay gelsin

02.04.2007 tarihinde bemylover at superposta.com <bemylover at superposta.com>
yazmış: