[Pardus-kullanicilari] beryl kurulum hatasi

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 20:32:17 EEST

glxgears yazdigim zaman dönen silindirler geldi ekrana ve cıktı da su
sekilde:

libGL warning: 3D driver claims to not support visual 0x5b
do_wait: drmWaitVBlank returned -1, IRQs don't seem to be working correctly.
Try running with LIBGL_THROTTLE_REFRESH and LIBL_SYNC_REFRESH unset.
13900 frames in 5.0 seconds = 2779.852 FPS
13770 frames in 5.0 seconds = 2753.847 FPS
13713 frames in 5.0 seconds = 2742.497 FPS

xorg.conf dosyasini ekte gönderdim. Sistemi birkac kez yeniden baslattim ama
sorunu çözmedi.. Ilginize tesekkurler, cevap bekliyorum..