[Pardus-kullanicilari] sifre ogrenme

ahmet tasan tasanahmet at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 20:17:50 EEST

Arkadasim, cok tesekkur ederim. Su an hicbir sorunum yok. Tek merak ettigim,
benim pc pentium 800; hizlanabilmesi icin 512 sdram aldim. Su an 640 ram var
ve kismi olarak rahatladim; bir 10 yil daha pc almayi dusunmuyorum. Diyorum
ki, bir 512 daha alsam,  bu beni bir 15 yil idare eder mi:)
                                                                     Her sey
icin tesekkurler
Not: championship manager 01-02 oynuyorum. Bunu pardus'ta nasil
gerceklestirebilirim.