[Pardus-kullanicilari] Surekli Ayni problemler?

Alper Somuncu alpersomuncu at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 17:36:37 EEST

Ben az önce bu konuda yardim almistim anladigim kadariyla komut su sekilde
olacak:

cp /etx/X11/xorg.conf.backup /etc/X11/xorg.conf    eger hata veriyorsa,
rm /etc/X11/xorg.conf
ardından service kdebase restart

@deniz beye tesekkürler..

02.04.2007 tarihinde ismail buhur <ismailbuhur at gmail.com> yazmış: