[Pardus-kullanicilari] PARDUS ACILMIYOR... Baska forum sitesi var mi pardus icin?

ismail buhur ismailbuhur at gmail.com
2 Nis 2007 Pzt 17:32:58 EEST

Bir cok arkadasim adina sunu sormak istiyorum gecen gunde sordum fakat cevap
alamadim tekrar soyluyorum inanin bana bircok kisinin laptop'una pardus'u
kurdum tanittim ve bu isi severek yaptim fakat en kucuk problemlerde ben de
tikanip kaliyorum neyse hikaye kismindan ziyade sunu soylemek istiyorum ki
kernel x.x.80 guncellemesinden sonra benim dahil bircok arkadasimin
laptoplari acilmiyor. ne mi oluyor grup geliyor pardus'u seciyorsun acilis
basliyor fakat sifre ekrani (kullanici adi ve parolasi ekrani) gelmiyor.
siyah bir ekranda oylece kaliyor.Hevesli olan bu insanlarin inanin bana bir
cogu pes edecek ki ayni hata ya de durum basimiza cogu kez geldi. Lütfen
sizden rica ediyorum ne yapmaliyiz ki bu durumdan kurtulmaliyiz ve ne
yapmaliyiz ki kurulu calisan icinde dosyalar olan bir pardus goctugunde
formatlamadan live cd takmadan v.s. pardus'u kurtaralim (gerci live cd iyi
bi cozum ama).

Not: sudo cp /etc/X11/xorg.conf.backup /etc/X11/xorg.conf ,
       sudo service kdebase restart
        F6 VEYA F5 YAZIP STARTX DENEDIM.

Ilginize Tesekkur Ederim
Ismail BUHUR