[Pardus-kullanicilari] Sabishape Kullanımı

Chriseba Lid'Asgar chriseba at parduslinux.org
2 Nis 2007 Pzt 10:38:53 EEST

İyi günler.

Daha önceden sorduğum soruya[1] çözüm olarak Sabishape'ı sisteme kurdum.
Ancak kullanımda pek başarılı olduğumu söyleyemem.

İnternetten bir süre araştırdım ama çok fazla bir bilgiye ulaşamadım.
Ethernet kartımın da eth2 olarak tanımlandığını biliyorum. Ancak aşağıdaki
gibi bir hatayla karşılaşıyorum.

# sabishape start -i eth2 -d 10 -u 5
RTNETLINK answers: File exists
RTNETLINK answers: File exists
sabishape: create root class failed on 'eth2' as 'htb' or 'cbq'

Download hızını 10kb/sn, upload hızını ise 5kb/sn olarak ayarlamak
istiyorum. Acaba önceden sorduğum soruyu[1] da dikkate alırsak, ne gibi bir
çözüm bulunabilir?

[1]http://liste.uludag.org.tr/pardus-kullanicilari/2007-April/020470.html
--
Chriseba Lid'Asgar