[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

yunus y_ayhan25 at hotmail.com
2 Nis 2007 Pzt 02:15:11 EEST

Hocam ev kulanısıyım.İnca adsl modem ile otomatik ip ile
bağlanıyorumzannedersem.Dvd hususundada bir deniyecem sizin
dediklerinizi.Birde ayrıca şu pisi güncellemesini ayrıntılı
anlatabilirmisiniz.Ayrıca program kurulumu nasıl yapılıyor direk setup.exe
çalışmıyor heralde.Şimdiden teşekkür.Eğer şu pardus yapısını öğrenebilirsem
çok hoşuma gidiyor arayüzü ama bakalım öğrenebilecekmiyiz.çok karışık
geliyor.

  _____