[Pardus-kullanicilari] k3b dvd yazdırma problemi.

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 21:57:47 EEST

Arkadaşım
Yanlış duymadıysam K3b deki yazdırma problemi birkaç gün içinde
güncellemeler ile çözüme kavuşacakmış.Bilgisayarınızın başka bir bölümünde
Eski güncellenmemiş Pardus varsa oraya taşıyıp eski k3b ile
yazdırabilirsiniz.Kolay gelsin

01.04.2007 tarihinde gorkem coban <gorkemcoban at hotmail.com> yazmış: