[Pardus-kullanicilari] Mysql Front ve Pardus

Adil ALPMAN adil at alpman.net
1 Nis 2007 Paz 21:41:47 EEST

Merhaba;

Arkadaslar,

Aliskanliklari kirmak zordur bilirsiniz... Daha once windows ta Navicat
ile aldigim bir db yedegimi su an uzerinden bu maili atmakta oldugum
pardus umun uzerine kurdugum mysql serverda actigim ayn iadli db ye
import etmek istiyorum.

Biliyorum ilk olarak hepiniz "phpmyadmin kullan" diyeceksiniz... :) Ama
ben bu programama oldum olasi alisamadim... :(

Mysql Admin adli GUI aryuzune sahip programa baktim ama Pardus
depolarinda bulamadim...

Pardus uzerinde bu tarz bir mysql remote yonetim programi var midir,
varsa ismi nedir?

Bu arada db yedegimi phpmyadminden import etmeyi de denemedim degil ama
ordan da "file size too large" gibi bir mesaj aldim...

Yardim eden herkese simdiden tesekkurler...

Adil ALPMAN