[Pardus-kullanicilari] taşınabilir linux lar

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
1 Nis 2007 Paz 10:25:48 EEST

USB diskte kurulup çalıştırılabilen bir sürü mini dağıtım var. Eyüp
bey'in yazdığı gibi "Damn Small Linux (DSL), Puppy Linux ve Slax bunlardan
bazıları... Hepsini birarada gösteren bir sayfa vardı ama yer imini
kaybetmişim. İnternet'te bulabilirsiniz.

Slax kurulumu için Slackware Tr. forumunda bir anlatım vardı. Anlatımı
hazırlayan arkadaşa biraz daha ayrıntı rica etmiştim. 'İşlerim
azaldığında..." diye söz vermişti ama site kapandı. Ancak sanıyorum
Pardus'un da bu tür bir light sürümü çıkacak. Bir seminerde Pardus
geliştiricilerine sordum, "Düşünüyoruz, bir yıl içinde hazırlayabiliriz"
dediler. Artık Pardusum'u cebimde taşımak için bu süreyi bekliyorum.