[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesaj, Say 14, Konu 523

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
1 Nis 2007 Paz 00:06:47 EEST

"kendime gelmem"i ve "haddimi bilmem"i isteyen birine çiçek mi sunacaktım.
bari siz bu saçma mesaj trafiğine taraftar olmayın.
siz de o yobazlar gibi,anlama özürlülüğünüzü tescil ediyorsunuz.
sizinle ilgili olmayan bir konuda "yobazlık" ve "terbiye" dersi vermenin
haddiniz olmadığını bilin.

31.03.2007 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: