[Pardus-kullanicilari] Yeni Kullanýcý

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
30 Eyl 2006 Cmt 09:52:45 EEST

Belki sorun bu değildir, belki ben yanlış anlıyorumdur ama, eğer "yeni
programlar install etmek" ifadesiyle kastınız setup.exe, install.exe veya
kur.msi gibi bir dosyaya çift tıklayarak kurmaksa, .exe veya .msi
dosyalarını Pardus'ta direkt olarak kuramazsınız, çünkü onlar Windows'da
program kurulumu saÄŸlar.

Küçük bir not: Pardus altında Windows programlarını çalıştırmanızı sağlayan
Wine adında bir program var, belki onu deneyebilirsiniz...