[Pardus-kullanicilari] /home/kullanýcý dizinini boyutu

yakup geçgel difgeo at gmail.com
30 Eyl 2006 Cmt 00:18:26 EEST

 Herkese kolay gesin.
pardus 1.1a2 kullanıcısıyım. 19 GB lik diskimde 3.5 GB lik yer kalınca
birazcık temizlik yapayım dedim.
günlük olarak güncelleme yaptığım için .../pisi/cache dizini 1.96 GB
olduğunu görünce sildim.
Ardından eski bir iki kerneli sildim. (problem yok).
/home/difgeo altında bir temizlik yapayım dedim. /home/difgeo dizininin
boyutuna baktım tamı tamına 2.8 GB olmuş.
kendi özel verilerimin toplam boyutu 95.7 MB.

bu durumda 2.7 GB lik bir fazlalık var.
soru 1) tamam bazı programların ayar dosyaları var . ile başlayan ama
bunların toplam boyutu 2.7 olabiliri mi?
soru 2) nasıl temizlik yapabilirim?