[Pardus-kullanicilari] Son günlerdeki durum

Hasan Ozcelik hasanozcelik35 at gmail.com
29 Eyl 2006 Cum 17:47:55 EEST

Hüseyin Bey,
Tamam,ben fazladan birşey demiyorum.Zaten gerektiğinde o yöntemi kullanıyorum.
Onur Bey'in sitemi üzerine ikilemde kalmıştım,bunu paylaştım sizlerle.
İyi de oldu,tam olarak ne istediklerini anlamış oldum.Biliyorsunuz,şu
an koşuyorlar,şu maratoncular gibi,geçerken ancak su içebiliyorlar :)
Geliştiricileri gereksiz konularla meşgul etmek istemiyorum.
Bundan sonraki hatalarda,önce burada konu hakkında bilgi
alış-verişinde bulunalım,hata olduğunu anlarsak o zaman hata kaydı
girelim.Çok basit bir bilgi eksikliği veya dalgınlıktan kaynaklanan
her sorunu hata kaydı olarak bildirmeyelim derim.
Saygılarımla.

29.09.2006 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazmış: