[Pardus-kullanicilari] bu bir şaka olmalı alfa ise alfa kendini kurulum cd si sanıyor pc

Barış Metin baris at pardus.org.tr
29 Eyl 2006 Cum 16:00:20 EEST

29 Eyl 2006 Cum 11:41 tarihinde, Enki şunları yazmıştı:
> kdebase vsr güncellemelerini yapıp reboot ettikden sonra pc kendini kurulum
> cd si sanmaya başladı ve bana pardusu hd uzerinden yeniden kurdurmaya
> calışıyor.
> alfada olsa çok insan kullanıyor bu sistemi tamam dilediginiz gibi kırın
> yapın ancak boyle koklu bir değişiklik deneneceği zaman kullanıcılara
> bildirirseniz hayal kırıklıkları yaşanmaz.

Aslında "köklü" bir değişiklik olmadı. Sisteminizde YALI kurulu olduğu için
YALI'nın servis betiği çalışmış (daha önce neden çalışmamış bilmiyorum, bu
bir hata raporu olabilir COMAR kayıtlarınızdan bir şeyler öğrenebiliriz
belki).

Her neyse, sorunu depoda düzelttik. YALI yalnızca CD üzerinden başlatıldığı
zaman çalışıyor artık.

iyi çalışmalar,
--
Barış Metin