[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 8, Konu 159

Egemen Metin Turan mturan at metu.edu.tr
29 Eyl 2006 Cum 13:11:26 EEST

Merhaba,

alfanin ne olduğu konusundaki görüşlerimi tekrar etmeyeceğim. Benim
mailim listede alfa2 için gelişen yaklaşıma yönelikti. Özetle:

"alfa2 gayet kararli idi. Şimdi ise hızla değişiyor. Problem  yaşıyorum.
Biraz yavaşlayın ey geliştiriciler!"

halbuki istediğimiz mevcut hataları gidermek için değişiklerin yapılması
eğer sorun çıkarırlarsa çıkan sorunların giderilmesi ve böylece kararlı
bir sürüme geçmek.

Elbette değişiklikler üzerinde çalışılarak yapılıyor. ancak bu
değişikliklerinde denenmesi gerekiyor ki kararlı bir yapıya ulaşalım.

1.1 alfa2 de görülen sorunları, iyileştirmeleri sağlamak için önemli
değişiklikler yapılıyor şu aralar. (paketler-commits, uludag-commits,
bug ve gelistirici listelerini takip edince ben öyle hissediyorum.) bu
da sık sık değişiklere bazen yeni sorunlara yol açıyor ama çözdüklerine
göre daha küçük sorunlar bunlar. hata.pardus.org.tr adresinde bunlari
girersek geliştiriciler haberdar oluyor ve çözülmeye başlanıyor.

Kısaca ben eğer alfa bu kadar gelişmez ise sorun olarak görürüm.

beta veya sürüm adayı seviyesine ve daha sonra kararlı bir sürüme hızla
ulaşmak hepimizin çabaları ile mümkün.

Saygılarımla,

Egemen Metin Turan