[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı , Sayı 8, Konu 159

İhsan Haluk AKIN ihsan.akin at gmail.com
29 Eyl 2006 Cum 10:35:21 EEST

Ben tamamen tersini düşünüyorum. Kararlı demek kabiliyetleri fazla
demek değil, yapabildiklerini sorun çıkarmadan yapmak demek.
Şu driver yok bu driver yok falan karşılaştırması bu için ölçeri değil.
Bu işin ölçeri yüklü paketlerin size sorun çıkarmadan ne kadar
çalıştığı ile alakalı.

Kolay gelsin.

29 Eyl 2006 Cum 10:10 tarihinde Mustafa ŞEN şunları yazmıştı: