[Pardus-kullanicilari] kararsızlık, alfa ve eleştiri üçlemesi

Egemen Metin Turan mturan at metu.edu.tr
29 Eyl 2006 Cum 01:07:33 EEST

Merhaba,

Listede alfa sürümü nedir konusunda yazılmış maiin sayisini ben unuttum.
Ancak yeni katilanlar için bir kez daha tekrar edelim.

Alfa sürümü geliştiricilerin bir grup kullanıcı ile birlikte yenilikleri
denemesi ve hata araması için oluşturulmuş bir sürümdür. Son kullanıcı
için önerilmez.

Bu nedenle meydana gelebilecek hatalar ve bu hataların sonucu olan
kayıplar tamamen alfa kullananın sorumluluğudur. Alfa kullanan gördüğü
hataları bildirmeyi (iyice açıklayarak) ve yapabiliyorsa nedenleri
araştırmayı da kabul etmiştir. Alfa da çok hızlı değişiklikler olabilir
hatta olacaktır. Bu hızlı bir şekilde beta (veya yayın adayı sürüme
ulaşmamızı sağlar.

Şu anda kararlı pardus sürümü Pardus Kurulan 1.0 'dır. Web sayfasında
sadece 1.0 anlatılıyor. Bu nedenle hiç kimse alfa ne kadar değişiyor
diye şikayet etmesin. Kararlılık istiyorsanız 1.0 kullanın. Hızlı
değişikliklerle 1.1'e ulaşalım. Ve kararlılık isteyenler de bir an önce
tüm yeni özelliklere kavuşsunlar.

Saygılarımla,

Egemen Metin Turan