[Pardus-kullanicilari] Pardus 1.1a2 güncelleme.

teciman ibrahim.teciman at gmail.com
28 Eyl 2006 Per 14:24:04 EEST

Onur Küçük   mailinden alıntıdır ...

"
 Sistemde kurulu olan ltmodem pakedinin sürüm numarası pisi
standardlarına uymuyordu ancak pisi daha once bunu fark etmiyordu.
Depoda kurulu olan ltmodem pakedinin sürümü düzeltildi ancak sizde eski
sürüm olduğu için şu anda sorun çıkarıyor.

 pisi rm ltmodem

 ile pakedi bir seferliğine sistemden kaldırdıktan sonra güncellemenizi
yapabilirsiniz. ltmodem pakedini de tekrardan kurup kullanabilirsiniz,
bu hata artık karşınıza çıkmayacak. "

28.09.2006 tarihinde Hasan Ozcelik <hasanozcelik35 at gmail.com> yazmış: