[Pardus-kullanicilari] http://www.dessci.com/en/dl/wbqfull/default.htm

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
28 Eyl 2006 Per 01:50:49 EEST

Merhaba Faik beyin daha önceden yolladığı mailden alıntıdır :
>Çok da kolay karşılaşılmayacak pisi'nin bildiğimiz bir hatası ile
>karşılaşmışsınız. 1.1 sonrasında pisi'de bu soruna yol açan kısımla
>ilgili ciddi değişiklikler yapmayı planlıyoruz. Sorun, dosya sisteminde
>yapılan işlemlerin bir şekilde rollback edilememesinden kaynaklanıyor.

>Şimdilik sorununuzu şu şekilde çözebilirsiniz.

>/var/lib/pisi/package altında comar-1.5-18-7 isminde bir klasör olmalı
>o klasörün ismini comar-1.4-17 olarak değiştirin sonra yeniden upgrade
>işleminizi deneyin.

>- Faik

Umarım bu sorununuzu çözer .
PS: Birde unutmadan mevcut thread in konusundan farklı bir mail atacağınız zaman
yeni bir konu ismi ile mailinizi atarsanız o thread ilgisini çekmeyen
kişilerin mailinizi
okuyamama ihtimali ortadan kalkacaktır. Kolay gelsin