[Pardus-kullanicilari] Ses sorunu

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
27 Eyl 2006 Çar 22:45:36 EEST

    Tekrar merhaba;
    Yaklaşık yarım saat önce gönderdiğim iletimde bilgisayarımın ses çıkışının
çalışmadığını belirtmiştim. Çalışmayan bilgisayarın değil ses
amplifikatörünün çıkışı imiş. Ampli.'yi değiştirince ses geldi. Fakat yine de
ilginç bir durum olarak belirtmekte yarar var.Sorunun Amsn kaynaklı olduğuna
eminim.Görüntülü bağlantı sağlamak üzere Amsn'ye tıkladığım anda ses kesildi.
Bir rastlantı olabileceğini sanmıyorum. Arıca anfinin çıkışını yakabilecek
başka herhangi bir durum da söz konusu değil.Geliştiricilerimizin yorumuna
bırakıyorum. Saygılar...

Mustafa ŞEN