[Pardus-kullanicilari] Ses sorunu

Mustafa ŞEN msen63 at ttnet.net.tr
27 Eyl 2006 Çar 22:01:09 EEST

     Merhabalar;
     Bu akşam genel bir Pisi güncellemesi yaptıktan sonra bir süre analog
AVerMedia Tv Capture üzerinden alınan Tv yayınını Kdetv programı ile izledim.
Bir ara Tv yayınını kapatmadan Amsn'yi açtım. Görüşme yapmak üzere bir
akrabamın adresiyle bağlantı kurdum.Webcam görüntümü karşı tarafa göndermek
için maus ile ilgili yere tıkladığımda, sinirlerimin sağlamlığını sınayan
kötü sürpriz ile karşılaştım. O andan itibaren bilgisayarımın ses çıkışları
çalışmıyor.Kendi bilgi düzeyim sorunun kaynağını tahmin etmek için yeterli
değil.Skype ile herhangi bir adrese bağlandığımda karşı taraf benim sesimi
alıyor, fakat ben onu duyamıyorum.Bu duruma bakarak ta sadece ses
çıkışlarımın çalışmadığı sonucuna varıyorum.Bu sorun nedir, nereden
kaynaklanabilir ve nasıl çözülebilir? Bilgi veren olursa sevineceğim.Herkese
iyi çalışmalar.

Mustafa ŞEN
Resim Öğretmeni-MANİSA