[Pardus-kullanicilari] GRUB sistem acılış

Nihad Karslı enki at r-3.org
27 Eyl 2006 Çar 19:02:08 EEST

ahhh mandasoft ahh ne öğrettin ne öğrenmesine fırsat verdin insanların.
sevgili arkadaşım sana grub 1 hd ama 2 bolum oldugunu bunun 1 ci
bolumunun linux pardus 2 cisininde mandasoft oldugunu soyluyor.yani tek
hd var merak etme .

ilk grişde mandasoftla acılmasını sana anlatabilirim ama sen bu kadar
deneyimsiz olarak çok hata yapabilirsin en iyi once biraz okuyup öğrenip
piş sonra bunu yap.ilk olarak www.pardus-wiki.org sonrasında
www.pardus-linux.org da foruma göz atabilirsin sonrasında eğer öğrenme
açlığın devam ederse www.belgeler.org la devam edebilirsin. eğer bu
yöntemi uygularsan elinin altındaki pc yi sen kullanıyor olursun yoksa
sadece figuran olursun. kolaylıklar dilerim.